Sterke merken: de sleutel tot succes

De juiste afstemming
De juiste verbinding

Hoe sterker de verbinding, hoe sterker de merkenvoorkeur en des te groter is de kans op succes.

Het leveren van een goed product of dienst is niet goed genoeg meer om als organisatie succesvol te zijn.

Het gaat om de mensen en het verhaal erachter. Om verbinding maken. En hoe beter de afstemming, des te sterker en krachtiger is de verbinding en de merkenvoorkeur.

Een unieke (merk)persoonlijkheid

De oorsprong van merken (branding) ligt in het brandmerken van de veestapel met een uniek symbool. 

Voor de mens zijn merken – in de vorm van producten en diensten – in feite ook symbolen. Omdat ze ons helpen uit te drukken wie we zijn, zouden willen zijn of waar we voor staan. Zo maken we onszelf met merken uniek en herkenbaar.

Om als merk door de doelgroep herkend te worden als het gewenste, unieke uitdrukkingssymbool is het ontwikkelen van een eigen merkpersoonlijkheid essentieel.

TheSign helpt u hier graag bij.

Communiceer met inhoud

Een merk zonder positionering is als schieten zonder te richten. Het is een ‘lucky shot’.

Wie mensen in het hart wil raken, moet echt meer moeite doen. Met name in marktsegmenten waar keuze in overvloed is.

TheSign helpt u graag om positie te kiezen en dit door te vertalen naar merkcommunicatie met de juiste mix tussen vorm en inhoud.

Dat is voor ons de basis voor succesvol samenwerken.

Registreer uw merk

Een belangrijk onderdeel van het bouwen van een merk is het registreren ervan in het merkenregister.

Het merkenrecht beschermt uw merk en biedt een keur aan mogelijkheden om op te treden tegen inbreukmakers en meelifters.

Vraag onze brochure aan

MEER RESULTAAT?

LAAT MIJ MEEDENKEN

Rose de Jong
-> stuur  e-mail
-> +31 (0)72 576 19 70