Tata Steel: Acties

Klant

Tata Steel

Disciplines

Schrotwaaier
Jubileumlogo's
Jubileumitems

Jubileumlogo's, -acties en naslagwerken

Voor diverse afdelingen van Tata Steel ontwikkelen we logo's, naslagwerken en jubileumacties. Zoals voor de afdeling Inkoop die zich bezig houdt met het inkopen van schrot, Hoogovens 6/7 en Oxystaalfabriek.

Schrotwaaier

Tata Steel voorziet schroot van strikte richtlijnen

Staal is een materiaal dat bij uitstek past in een circulaire economie: het kan in veel gevallen worden hergebruikt (denk aan staal in de bouwsector) en is voor 100% recyclebaar zonder verlies van kwaliteit. Daarmee is het een uniek en duurzaam materiaal.

Bij Tata Steel in IJmuiden wordt jaarlijks zo’n 1,5 miljoen ton staal gerecycled in de Staalfabriek, waaronder bijna 90% van alle stalen verpakkingsmateriaal in ons land.

Dit schroot wordt door verschillende leveranciers aangeleverd en moet aan zeer strenge richtlijnen voldoen.

Opdracht

Ontwikkel een duidelijk,  handzaam, overzichtelijk en duurzaam communicatiemiddel met informatie omtrent het aanleveren van de verschillende soorten schroot. Om de informatie duidelijk en snel te vinden  heeft TheSign samen met Tata Steel een schrotwijzer ontwikkeld die zowel nationaal als internationaal wordt gebruikt.  

Jubileumacties Tata Steel

De Hoogovens 6/7 en de Oxystaalfabriek bestonden in 2019 50 jaar een bijzonder mijlpaal waar zeker aandacht aan besteed mag worden.

Om de waardering naar de medewerkers uit te spreken is  ons gevraagd om mee te denken over een aandenken voor het personeel.

Opdracht

Ontwerp een jubileumlogo voor de Hoogovens 6/7 en 1 voor de Oxystaalfabriek. En denk na over het aandenken voor het personeel.

In het kader van dit jubileum maakte TheSign voor beide fabrieken een jubileum beeldmerk. Dit beeldmerk werd o.a toegepast op zeer fraaie Softshell jacks, die alle medewerkers overhandigd kregen tijdens het jubileum jaar 

Branding en rebranding by TheSign Merkenbouwers

Vraag onze brochure aan

TheSign Merkenbouwer reclame- marketingbureau online en offline

MEER RESULTAAT?

LAAT MIJ MEEDENKEN