Gemeente HHW: De Draai

Klant

Gemeente heerhugowaard

Disciplines

Conceptontwikkeling
Visuele Identiteit
Beeldmerk
Advertenties
Brochures
Specials (frisbee)
Outdoor advertising
Woonmanifestatie
Bouwborden
Fotografie

De Draai "Wijk bij de dijk"

De Draai is een bijzonder plan. Het uitgangspunt van De Draai is het creëren van een woonlandschap met een ‘gegroeide rijkdom’. In de geschiedenis zijn aan het landschap af en toe veranderingen geweest. Door gebruik te maken van de bestaande, specifieke elementen, zoals verkaveling structuur, bestaande lintwegen, groenstructuur en bebouwing van het landschap en hier nieuwe elementen aan toe te voegen, met de geschiedenis in het achterhoofd, ontstaat deze ‘gegroeide rijkdom’.

Opdracht

Ontwikkel een overall communicatie concept voor de positionering van de nieuwe wijk De Draai.
Het kenmerk van een polder is dat het altijd lager ligt dan de dijk. Dit unieke, fysieke gegeven geeft een opvallende en herkenbare ingang voor het communiceren over een unieke “Wijk bij de dijk” en haar bewoners. Je moet tenslotte over de dijk heen kijken om de wijk te kunnen zien. Vandaar de springende mensen die verder willen kijken.
Ook de Usp’s toegepast in labels spelen mee in de beleving. De houdbaarheid van het communicatiethema is minimaal 10 jaar, dit is de geplande doorlooptijd van het plan De Draai.

Ons werk
Branding en rebranding by TheSign Merkenbouwers

Vraag onze brochure aan

TheSign Merkenbouwer reclame- marketingbureau online en offline

MEER RESULTAAT?

LAAT MIJ MEEDENKEN