HOOGOVENS:  VEILIGHEIDCAMPAGNE

Klant
Koninklijke Hoogovens

Disciplines
Communicatieplan
Visuele identiteit
Print campagne
Poster campagne
Mascotte ontwikkeling
PBMveiligheids-stripverhaal (magazine)
Bilboards
Premiums
Fotografie

 

Veiligheidscampagne Hoogovens: Monitoren, Informeren, Motiveren en Activeren.

Aan de basis van het door ons ontwikkelde communicatieplan stond een veiligheidsevaluatie die Dupont voor Hoogovens Staal Primaire Producten uitvoerde.

DuPont stelde onder andere dat bij HSPP:

  • Een beter veiligheidsbewustzijn moest worden ontwikkeld.
  • Erkenning en waardering voor veilig werken werd beloond en zichtbaar gemaakt.

Het doel: ongevallenverzuim naar 0 terugbrengen.

Opdracht
Monitor, Informeer, Motiveer en Activeer het personeel op het gebied van veilig werken.
TheSign Merkenbouwer ontwikkelde hiervoor een creatief concept en voerde deze uit in een thematische en actiematige campagne. Samen met leden van de creatieve ploeg veiligheid en het management van HSPP.

Door op deze button te klikken kun je de brochure van TheSign aanvragen
ONZE BROCHURE

Zegt een beeld meer dan duizend woorden? Dan is het de hoogste tijd om onze brochure met werken voor merken te bekijken. Spreekt het aan? Dan maken we graag een afspraak.

MEER RESULTAAT?
LAAT MIJ MEEDENKEN

Rose de Jong
-> stuur e-mail
-> +31 (0)72 576 19 70

ONZE BROCHURE

Zegt een beeld meer dan duizend woorden? Dan is het de hoogste tijd om onze brochure met werken voor merken te bekijken. Spreekt het aan? Dan maken we graag een afspraak.

Button met contact informatie over TheSign Merkenbouwer Heerhugowaard - regio Alkmaar
MEER RESULTAAT?
LAAT MIJ MEEDENKEN