Hoogovens: Veiligheidscampagne

Klant

Koninklijke Hoogovens

Disciplines

Communicatieplan
Visuele identiteit
Print campagne
Poster campagne
Mascotte ontwikkeling
PBMveiligheids-stripverhaal (magazine)
Bilboards
Premiums
Fotografie

Veiligheidscampagne Hoogovens: Monitoren, Informeren, Motiveren en Activeren.

Aan de basis van het door ons ontwikkelde communicatieplan stond een veiligheidsevaluatie die Dupont voor Hoogovens Staal Primaire Producten uitvoerde.

DuPont stelde onder andere dat bij HSPP:

  • Een beter veiligheidsbewustzijn moest worden ontwikkeld.
  • Erkenning en waardering voor veilig werken werd beloond en zichtbaar gemaakt.

Het doel: ongevallenverzuim naar 0 terugbrengen.

Opdracht

Monitor, Informeer, Motiveer en Activeer het personeel op het gebied van veilig werken.
TheSign Merkenbouwer ontwikkelde hiervoor een creatief concept en voerde deze uit in een thematische en actiematige campagne. Samen met leden van de creatieve ploeg veiligheid en het management van HSPP.

Perfect Binding Brochure Mockup spread5

Vraag onze brochure aan

MEER RESULTAAT?

LAAT MIJ MEEDENKEN