Hoogovens: Veiligheidscampagne

Klant

Koninklijke Hoogovens

Disciplines

Communicatieplan
Visuele identiteit
Print campagne
Poster campagne
Mascotte ontwikkeling
PBMveiligheids-stripverhaal (magazine)
Bilboards
Premiums
Fotografie

Veiligheidscampagne Hoogovens: Monitoren, Informeren, Motiveren en Activeren.

Aan de basis van het door ons ontwikkelde communicatieplan stond een veiligheidsevaluatie die Dupont voor Hoogovens Staal Primaire Producten uitvoerde.

DuPont stelde onder andere dat bij HSPP:

  • Een beter veiligheidsbewustzijn moest worden ontwikkeld.
  • Erkenning en waardering voor veilig werken werd beloond en zichtbaar gemaakt.

Het doel: ongevallenverzuim naar 0 terugbrengen.

Opdracht

Monitor, Informeer, Motiveer en Activeer het personeel op het gebied van veilig werken.
TheSign Merkenbouwer ontwikkelde hiervoor een creatief concept en voerde deze uit in een thematische en actiematige campagne. Samen met leden van de creatieve ploeg veiligheid en het management van HSPP.

ontwikkeling strip digitaal magazine hoogovens
vormgeving posters veiligheidscampagne Hoogovens
Fotografie veiligheidscampagne Hoogovens
Branding en rebranding by TheSign Merkenbouwers

Vraag onze brochure aan

TheSign Merkenbouwer reclame- marketingbureau online en offline

MEER RESULTAAT?

LAAT MIJ MEEDENKEN