Klant
Koninklijke Hoogovens
Disciplines
Communicatieplan
Visuele identiteit
Print campagne
Poster campagne
Mascotte ontwikkeling
PBMveiligheids-stripverhaal (magazine)
Bilboards
Premiums
Fotografie
Veiligheidscampagne Hoogovens: Monitoren, Informeren, Motiveren en Activeren.
Aan de basis van het door ons ontwikkelde communicatieplan stond een veiligheidsevaluatie die Dupont voor Hoogovens Staal Primaire Producten uitvoerde.
DuPont stelde onder andere dat bij HSPP:
Het doel: ongevallenverzuim naar 0 terugbrengen.
Opdracht
Monitor, Informeer, Motiveer en Activeer het personeel op het gebied van veilig werken.
TheSign Merkenbouwer ontwikkelde hiervoor een creatief concept en voerde deze uit in een thematische en actiematige campagne. Samen met leden van de creatieve ploeg veiligheid en het management van HSPP.
Zegt een beeld meer dan duizend woorden? Dan is het de hoogste tijd om onze brochure met werken voor merken te bekijken. Spreekt het aan? Dan maken we graag een afspraak.
Rose de Jong
-> stuur e-mail
-> +31 (0)72 576 19 70
Zegt een beeld meer dan duizend woorden? Dan is het de hoogste tijd om onze brochure met werken voor merken te bekijken. Spreekt het aan? Dan maken we graag een afspraak.
Rose de Jong
-> stuur e-mail
-> t. +31 (0)72 576 19 70