100%
smaakvol
strategie
creatie
fotografie
merk-waardig-werk
Je hebt maar één kans voor de eerste indruk. Zowel voor mensen maar ook voor merken, producten, bedrijven, organisaties of gemeentes……. Door het merk te zien als een persoonlijkheid kun je de rationele en emotionele waarden meten. “Look and feel” zijn hierbij het belangrijkste.
Oftewel: Welk gevoel roept het merk op? Spreekt hetgeen we zien ons aan…? Logo, beeldmerk, pay-off, huisstijl, kleur- en taal gebruik, het speelt allemaal mee in ons oordeel over een merk.
Succesvol bouwen aan merken vraagt om een vertaalslag in woord en beeld die het juiste gevoel oproept bij de ontvanger ervan. Daarbij is een goede mediastrategie eveneens van belang. Omdat communicatie steevast verloopt via meerdere kanalen. Vrijwel elke doelgroep heeft inmiddels z’n eigen medium. Een sterk cross- of multimediale aanpak is dan ook noodzakelijk.
Alles start met een idee, een concept, een vertrekpunt. Dit vertrekpunt is de basis die gebruikt wordt tijdens het vormgevingsproces voor logo – huisstijldragers - brochure – mailing -
Belangrijk voor branding en rebranding is om antwoord te geven een aantal vragen zoals wat zijn je merkwaarden – hoe ga je het bedrijf positioneren – wie is je doelgroep. De antwoorden zijn de basis voor het uitwerken van de branding en hiervoor een strategie voor te ontwikkelen.
Een goede website moet de aandacht van de bezoeker vasthouden. Dit doe je o.a. door gebruik te maken van een goede techniek – aansprekend beeldmateriaal – leesbare teksten. Thesign ontwikkelt en bouwt websites van A tot Z. Wij zorgen voor het ontwerp – het concept – beeldmateriaal – teksten en vullen van de website.
Een aansprekende website is een van de onderdelen van online marketing maar in een lege winkelstraat wordt de winkel niet gevonden. Daarom is het belangrijk om ook social media kanalen in te zetten naast Google Ads en advertenties op social media.
Goed werkgeverschap, employerbranding, is noodzakelijk bij het ontwikkelen van een goede arbeidsmarktcommunicatie. Met welk verhaal past bij het bedrijf en het personeel waar je naar op zoek bent.
Beeldmateriaal is ondersteunend aan het verhaal, de boodschap, die je aan de doelgroep wilt vertellen. Het is belangrijk om hiervoor een beeldstrategie voor te ontwikkelen zodat de look and feel van de gekozen beeldstrategie telkens weer consistent wordt doorgevoerd.
Een eerste indruk kun je maar een keer maken. Dat geldt voor mensen. Maar net zo goed voor merken, producten of organisaties... Al deze zaken kun je namelijk heel goed personifiëren. Personificatie is een goed instrument om rationele en emotionele waarden te meten. 'Look and feel' zijn daarbij doorslaggevend. Succesvol bouwen aan merken vraagt om een vertaalslag in woord en beeld die het juiste gevoel oproept bij de ontvanger ervan
Merken bouwen, merken onderhouden. Het is en blijft mensenwerk. En daarmee draait het om menselijke eigenschappen, zoals: kennis, ervaring, betrokkenheid, vakmanschap, samenwerking, passie en creativiteit. Wat we doen, doen we met hart en ziel. TheSign ondersteunt en helpt u de identiteit van uw merk zichtbaar te maken. We ontwikkelen hiervoor een onderscheidend en creatief communicatieconcept. |
Een merk zonder positionering is als communiceren zonder inhoud. Want welke aspecten van de identiteit van het merk moeten in de communicatie worden benadrukt die relevant zijn voor de doelgroep en die het merk onderscheiden ten opzichte van andere merken? Deze unieke eigenschappen en de doelstellingen van de organisatie dienen als startpunt in de ontwikkeling van het creatief communicatieconcept
Nederland is klein. Maar op veel terreinen leveren bedrijven of organisaties grootse prestaties. Via storytelling geeft TheSign deze prestaties de diepgang en lading die ze verdienen. Een verhaal is er altijd wat we met gedrevenheid, orginaliteit en vakmanschap voorzien van een sterke rode draad, doorvertaald in tekst, beeld en vormgeving. |
Merken bouwen, merken onderhouden is en blijft mensenwerk. En draait het om menselijke eigenschappen, zoals: kennis, ervaring, betrokkenheid, vakmanschap, samenwerking, passie en creativiteit. Met andere woorden: om het juiste team op uw project.
Wat we doen, doen we met hart en ziel. TheSign, reclamebureau in Heerhugowaard, ondersteunt en helpt u de identiteit van uw merk zichtbaar te maken. We ontwikkelen hiervoor een onderscheiden en creatief communicatieplan. Maar dit kunnen we niet alleen. Samen met u starten we het project en samen realiseren we doelstellingen.
We komen graag naar u toe. Maar het kan ook bij ons op kantoor in Heerhugowaard. U zeg het maar. We leren uw organisatie of bedrijf graag kennen. Ook de mensen erachter. Want als we een ding graag aan u duidelijk willen maken dan is dat onze passie en plezier voor ons vak. En onze oprechte interesse voor uw bedrijf of organisatie.