Rebranding

Rebranding om merken weer 'fris' te maken.

Al staat een merk als een huis, het is nooit af. Er is altijd wel werk aan de winkel. Van simpel afstoffen tot compleet verbouwen.

Mensen en wensen veranderen voortdurend en een merk moet daar op blijven inspelen. Niet ad hoc, maar doordacht. Bijvoorbeeld door een aanpassing in de visuele identiteit of in de positionering.

Dit kan uitmonden in een nieuw logo, een nieuwe pay-off en zelfs in een nieuwe merknaam. Dit proces noemen we rebranding.

Gemiddeld genomen verandert een organisatie haar merk eens in de zeven tot tien jaar. Het lijkt soms lastig om het moment te herkennen waarin een merk toe is aan een update.

Toch zijn er enkele duidelijk herkenbare momenten, zoals bij een overname, fusie of splitsing. Of bij sterk veranderende marktomstandigheden. Door onze professionele aanpak en verfrissende ideeën is TheSign bij uitstek geschikt om merken weer fris te maken.

Rebranding maakt merken weer klaar voor de toekomst.

Tijd voor voor rebranding:

  • Overname
  • Fusie
  • Verhuizing
  • Veranderingen in de markt
  • Nieuwe positionering

Door rebranden beweegt het merk met de tijdgeest mee.

Branding en rebranding by TheSign Merkenbouwers

Vraag onze brochure aan

TheSign Merkenbouwer reclame- marketingbureau online en offline

MEER RESULTAAT?

LAAT MIJ MEEDENKEN