Online magazine

Corporate storytelling

De rode draad waarmee we de corporate story vertellen

Hoe vertel je een bedrijfsverhaal? In ieder geval eerlijk en oprecht. Dus nooit verzonnen, maar wel creatief en altijd uit het hart.

Het is het antwoord op de vraag: waar doen we het voor? Wat is onze missie en visie..? De wereld verbeteren? De snelste, aardigste, goedkoopste, betrouwbaarste, milieuvriendelijkste of meest vooruitstrevende zijn..?

Het antwoord hierop vormt het uitgangspunt van een creatief thema en dát is de rode draad waarmee we de corporate story gaan vertellen.

Het is een helder verhaal dat iedereen van receptioniste tot aan management moet aanspreken en iedereen weet uit te dragen. Via het werk. Via de media. Of tijdens een familiefeestje. Want een goede corporate story laat zich via allerlei kanalen en middelen uitdrukken.

Doelen corporate storytelling:

  • Het vertellen van 1 verhaal
  • Middels dit verhaal samenhang realiseren tussen alle communicatiemiddelen.
  • Vooruit helpen van het merk.
  • Ontwikkelen van de organisatie

In ieder geval eerlijk en oprecht

Door op deze button te klikken kun je de brochure van TheSign aanvragen
ONZE BROCHURE

Zegt een beeld meer dan duizend woorden? Dan is het de hoogste tijd om onze brochure met werken voor merken te bekijken. Spreekt het aan? Dan maken we graag een afspraak.

Button met contact informatie over TheSign Merkenbouwer Heerhugowaard - regio Alkmaar
MEER RESULTAAT?
LAAT MIJ MEEDENKEN