Corporate storytelling

De rode draad waarmee we de corporate story vertellen

Hoe vertel je een bedrijfsverhaal? In ieder geval eerlijk en oprecht. Dus nooit verzonnen, maar wel creatief en altijd uit het hart.

Het is het antwoord op de vraag: waar doen we het voor? Wat is onze missie en visie..? De wereld verbeteren? De snelste, aardigste, goedkoopste, betrouwbaarste, milieuvriendelijkste of meest vooruitstrevende zijn..?

Het antwoord hierop vormt het uitgangspunt van een creatief thema en dát is de rode draad waarmee we de corporate story gaan vertellen.

Het is een helder verhaal dat iedereen van receptioniste tot aan management moet aanspreken en iedereen weet uit te dragen. Via het werk. Via de media. Of tijdens een familiefeestje. Want een goede corporate story laat zich via allerlei kanalen en middelen uitdrukken.

Doelen corporate storytelling:

  • Het vertellen van 1 verhaal
  • Middels dit verhaal samenhang realiseren tussen alle communicatiemiddelen.
  • Vooruit helpen van het merk.
  • Ontwikkelen van de organisatie

In ieder geval eerlijk en oprecht

Branding en rebranding by TheSign Merkenbouwers

Vraag onze brochure aan

TheSign Merkenbouwer reclame- marketingbureau online en offline

MEER RESULTAAT?

LAAT MIJ MEEDENKEN